Nowa odsłona Krupnika
Krupnik to jedna z najbardziej znanych w Polsce marek wódek i likierów. Ma ugruntowaną, silną pozycję rynkową oraz jest doceniana przez detalistów i konsumentów. Będąc marką z tradycjami chce iść z duchem czasu, obowiązującymi trendami i zmieniającymi się potrzebami konsumentów.
W związku z tym od kwietnia na półkach sklepowych będzie można zobaczyć Krupnik w nowym opakowaniu. Jest ono pierwszym elementem rebrandingu marki. Zmianie uległy jego wszystkie elementy: butelka, etykieta i zakrętka. Zachowany został jednak indywidualny charakter każdej z linii produktowych: wódki czystej, likierów smakowych i likierów mlecznych.
W badaniach potwierdziliśmy, że Krupnik w nowej odsłonie przyciąga wzrok i wyróżnia się na tle konkurencji. Nowym konsumentom podoba się współczesny, wyróżniający się design. Obecni doceniają większą rolę niedźwiedzia – symbolu marki od samego jej początku.
Wprowadzeniu Krupnika w nowej szacie graficznej towarzyszyć będą działania w punktach sprzedaży oraz silna kampania w mediach społecznościowych oparta na nowej strategii marketingowej marki.